loading...
چهار چرخ
mercedes بازدید : 121 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (0)

idoo Video Cutter نرم افزاری کاربردی برای حذف یا بریدن بخش های ناخواسته از یک ویدئو می باشد. با استفاده از idoo Video Cutter با سرعت هر چه تمام تر به جدا کردن و یا همان قیچی کردن قسمتی از فیلم ها کلیپ های خود با فرمت های AVI,WMV,MP4,MKV,TS,DivX,XviD و … بپردازید. امکانات نرم افزار idoo Video Cutter ارائه اسکرین شات از ویدئو ، برش بدون نیاز به مهارت ، حذف دسته ای بخش های یک کلیپ ، قابلیت اضافه کرده زیرنویس به فیلم ها و … است .

 

idoo Video Cutter 3.0.0 نرم افزار برش فیلم idoo Video Cutter 3.0.0

mercedes بازدید : 59 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (0)

WordWeb نام نرم افزار دیکشنری بسیار سریع، جالب و مفیدی برای سیستم عامل ویندوز است که به خوبی قادر به نمایش تمامی معناهای یک لغت از میان دیتابیس بسیار قدرتمند خود با یک کلیک ساده بر روی کلمه مورد نظر در هر محیط و صفحه ایست و تلفظ آن با صدایی رساست! نرم افزار به گونه ای منحصر به فرد پس از یافتن و نمایش معانی کلمه مذکور و همچنین تمامی هم معنی ها ( Synonyms ) و کلمات مربوطه، آنها را به صورت لینک مانند قرار داده تا با کلیک بر روی هر یک و یا کلیک بر روی انواع انشعابات آنها با دریای بی کردان معانی جدید و مشابه و کاربردهای گوناگون لغات و اصطلاحات بیشتر آشنا شویم .این نرم افزار قدرتمند از سوی شرکت سازنده در قالب دو نسخه رایگان و حرفه ای ارائه شده است که نسخه حرفه ای قابلیت های متعدد جانبی بیشتری علاوه بر ترجمه لغات و کلمات در قیاس با نسخه رایگان دارد .

 

WordWeb 7.1 نرم افزار دیکشنری قدرتمند WordWeb 7.1

mercedes بازدید : 68 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (0)

بسیاری از کندی های مربوط به سیستم و ویندوز ناشی از اشغال شدن فضای هارد شما با فایل های اضافی و زاید می باشد.نرم افزار Systweak Disk Speedup برنامه ای جهت پاک سازی ، بهینه سازی ویندوز می باشد که این کار باعث بهبود زمان دسترسی به داده های هارد دیسک شما شود، حتی با این برنامه میتوانید از ویندوز خود بک اپ تهیه کنید و یا ویندوز خود را به حالت اولیه بازگردانید.این برنامه همچنین قادر است فضای استفاده شده هارد دیسک شما را بررسی و فایل های اضافی و سکتور های به هم ریخته را مرتب نماید .این نرم افزار محصولی از شرکت Systweak Software می باشد .

 

Systweak Disk Speedup v3.1.0.758 نرم افزار بهینه سازی Systweak Disk Speedup v3.1.0.758

mercedes بازدید : 79 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (0)

Bigasoft MP4 Converter نرم افزاری جامع برای تبدیل فرمت ها به MP4 و سری های مختلف این فرمت می باشد. این نرم افزار قادر است تا فرمت های AVI, MPEG, WMV, MOV, RM, MP4, MKV, MOD, 3GP, VOB and H.264/MPEG-4 AVC بدون افت کیفیت به فرمت mp4 تبدیل نماید. علاوه بر این ابزار های ویرایشی از قبیل ویرایش، برش و چسباندن تکه های فیلم از ویژگی های دیگر این نرم افزار است . طبق ادعای کمپانی سازنده، این نرم افزار می تواند ۲ ساعت فیلم را در عرض ۳۰ دقیقه به فرمت Mp4 تبدیل نماید.

 

Bigasoft MP4 Converter 4.2.3.5213 نرم افزار مبدل ویدئوها Bigasoft MP4 Converter 4.2.3.5213

mercedes بازدید : 81 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (0)

ایمیل های کاری ، عکس های خانوادگی ، لیست موزیک و کلکسیون فیلم ها یتان را به خاطر سهل انگاری از دست داده اید ؟ Tenorshare Any Data Recovery نرم افزاری کاربردی جهت بازیابی اطلاعات حذف شده می باشد که با بهره گیری از جدیدترین روش های اسکن هارد دیسک شما، فایل های پاک شده را پیدا کرده و آنها را جهت بازیابی در اختیار شما قرار میدهد.این نرم افزار به شما کمک می کند که فایل هایی را که که به طور تصادفی و یا به میل خود از روی هارد دیسک سیستم خود پاک کرده اید را بازگردانی کنید. این نرم افزار فایل های روی هارد ، فلش مموری ، مموری کارت گوشی موبایل و دوربین ها و موزیک پلیرها را دوباره زنده می کند . این نرم افزار محصولی از شرکت نرم افزاری Tenorshare می باشد .

 

Tenorshare Any Data Recovery v4.3.0.0 نرم افزار بازیابی اطلاعات Tenorshare Any Data Recovery v4.3.0.0

mercedes بازدید : 266 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (0)

Registry Winner یکی از برترین نرم افزارهای حرفه ای پاکسازی رجیستری ویندوز می باشد که میتواند نسبت به رفع اکثر خطاهای رجیستری و افزایش سرعت ویندوز اقدام نماید. در حالت عادی، خطاهای مختلف رجیستری آزار دهنده می باشند و به تدریج باعث کاهش سرعت سیستم و بروز مشکلاتی مانند کند عمل کردن ویندوز، هنگ کردن،صفحات آبی، بلاک شدن ها ، پیغام های خطا و… می شود. نرم افزار Registry Winner با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی جهت اسکن هارد دیسک و رجیستری به تشخیص مشکلات در چندین ثانیه کمک خواهد کرد. هنگامی که مشکلات شناسایی شدند، نرم افزار راه حل های حرفه ای و بسیار کارامد را پیشنهاد خواهد کرد و کاربر با انتخاب راه حل ها میتواند سیستم خود را سالم نگهدارد. اگر از این نرم افزار به طور منظم استفاده شود، سیستم با ثبات تر شده و نیاز به تعویض ویندوز مکرر یا ارتقاء سخت افزاری بی مورد از بین خواهد رفت. این نرم افزار علاوه بر توانایی بهینه سازی رجیستری ، قابلیت هایی را جهت بهینه سازی کل سیستم در خود جای داده است. نظیر مدیریت استارت آپ،حذف کامل و اصولی نرم افزارها،بهینه سازی سیستم،بهینه سازی سرویس ها (اینترنت و…) و بهینه سازی حافظه رم از جمله امکانات ثانویه نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت های دیگری نظیر حذف فایل های هرزه هارد دیسک، از بین برنده ۱۰۰% فایل ها و غیرقابل بازیابی و حذف فایل های ایجاد شده از طریق وبگردی از دیگر توانایی های نرم افزار محسوب میگردد.

 

Registry Winner 6.8.11.14 نرم افزار تعمیر حرفه ای رجیستری Registry Winner 6.8.11.14

mercedes بازدید : 79 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (0)

ALLPlayer برنامه ای قدرتمند برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری می باشد . با قابلیت LiveUpdate این برنامه می توانید در صورت مشکل در کدک و باز نشدن فرمت خاصی ، کدک های برنامه را آپدیت نمایید . آل پلیر برای پخش فیلم ها از DirectX نیز استفاده می کند که این قابلیت این امکان را به شما می دهد تا هر فیلمی را پخش نمایید . قابلیت دیگر این برنامه قابلیت سینک کردن حرفه ای صدا و زیرنویس می باشد . فرمت هایی همچون FLV, MKV, DivX, Xvid, DVDs, CDs, RMVB, MP4 و … به راحتی با این برنامه قابل مشاهده هستند .

 

ALLPlayer 5.9.2 نرم افزار پخش انواع فایل های صوتی و تصویری ALLPlayer 5.9.2

mercedes بازدید : 69 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (0)

همواره نبرد بین این که کدام یک از شبیه سازهای فوتبال، برتر از دیگری است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نیز کمپانی KONAMI به ارائه ی محصول جدید خود پرداخته است که در این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای در بازی رخ داده که می خواهد به رقابت با رقیب پیشینه ی خود، یعنی FIFA بپردازد. سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی هست.  حال، نسخه کامل بازی به صورت کاملا رایگان، برای دریافت از وبسایت دانلودها برای شما کاربران عزیز آماده شده است که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب، این بازی را دریافت نمایید.

Pro Evolution Soccer 2015 PC-RELOADED

|آپدیت بازی Update.v1.02-RELOADED به پست اضافه شد|

|کرک جدید بازی Update.v1.02.CrackOnly-CPY (با قابلیت بازی کردن آنلاین) به پست اضافه شد|

 

PES 15 pc cover دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC

mercedes بازدید : 102 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (0)

BlindScanner برنامه بسیار مفیدی است که برای به اشتراک گذاری یک اسکنر در یک شبکه محلی، طراحی شده است. با برنامه BlindScanner کاربران می‌توانند از هر سیستم به طور مستقیم سند مورد نظر خود را اسکن نمایند و بدین صورت تمامی‌کاربران می‌توانند از یک اسکنر مشترک استفاده نمایند و سند اسکن شده را نیز مستقیماً در سیستم خود مشاهده نمایند. همچنین می توانید تصاویر گرفته شده را در فرمت های مختلف ذخیره کنید. از دیگر کاربردهای این نرم افزار می‌توان به امکان اسکن یک سند توسط مدیر و ارسال برای کاربر مورد نظر می‌باشد.

 

BlindScanner Pro v3.22 نرم افزار اشتراک گذاری اسکنر BlindScanner Pro v3.22

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
سلام به شما بینندگان لطفا به دوستها و آشنایان نیز این سایت را معرفی کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام بازی need for speed را بیشتر می پسندید؟
    به نظر شما بهترین خودرو(خارجی) کدام است؟
    بهترین خودرو در ایران کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 826
  • بازدید کلی : 37,146